Ermeni Soykırımı Yoktur İmza Kampanyası
Ermeni Soykırımı’nın olmadığına dair bir imza kampanyası başlattım. Kampanyaya buradan ulaşabilirsiniz. (Diğer bağlantı: http://imza.site90.net/)
Not: Kampanya için alan adı ve alan sponsoru aranmaktadır. Lütfen eftalgezer(et)gmail(nokta)com adresine e-posta atınız.
































ben bu konuyu çok saçma buluyorum çünkü on binlerce şehidimiz bu topraklarda canları pahasına savaşmışlar üstelik ermeniler ise savunmasız insanları katlederek insanlık dışında hareketlerde bulunmuşlardır. Özür dilemesi gereken biri varsa oda ermeni devletidir .bu harekette TÜRK milletine yakışan bir hareket değildir
serdar
19 Aralık 2008, Cuma
Nasıl yani; Türklerin, Ermeni soykırımını yapmadıklarını söylemek Türklüğe yakışmaz mı? Çok çelişkili yorum yapmışsınız ayrıca, bir diyorsunuz konu Türk Milleti’ne yakışmaz, bir diyorsunuz Ermeniler Türkleri katletti.
Eftal GEZER
19 Aralık 2008, Cuma
Ermeni soykırımı diye bir şey yok.Asıl soykırımı ermeniler yapmış.Ermeni soykırımı var demek TÜRK milletine ihanettir.
ömer
19 Aralık 2008, Cuma
Böyle saçma şey olmaz,bu asla kabul edilemeyecek birşey.Bu topraklar için ölen askerlerimiz boşuna mı öldü yani.Bu gün olmayan bu soykırımı kabul ettirip ,yarın hak idda edcekler. Lütfen susmayalım.Vatan elden gidiyo…
özge acar
20 Aralık 2008, Cumartesi
cok haklısınız biz kimseye özür dileyecek deliğiz onların bize özür dilemesi gerek.onlar binlerce vatandaşımızı katlettiler
ayşen
20 Aralık 2008, Cumartesi
**** SİZ KİMSİNİZLAN GÜNDÜZLEMELER PİS ERMENİ TOHUMLARI **** SİZE BU VATAN DA YER YOK SİZ ÖZÜRE LAYIK MSINIZ LAN DALLAMALAR GİDİN ÇIKTINIZ YERE DÖNÜN
YATUKCULU
20 Aralık 2008, Cumartesi
ermeni halkına karsı bıseyım yok ama siyasi olarak serefsiz ************! biz türkleri kötülemek icin ellerınden geleni yapıyorlar türkiye üzerinde oyun oynamak istiyorlar kıskanıyorlar biz türk milletini ÖZÜRDİLEMEK NE KELİME ONLARIN ******…….
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE……GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Hakan Tascı
20 Aralık 2008, Cumartesi
ermeni soykırımı; bu kelimeyi duyunca tüylerim diken diken oluyor. bu iddiayı ortaya atanlara kızmıyorum ünkü onlar sulu değil , biz suluyuz.tarihini bilmeyen millet yok olmaya ezilmeye ve boyle hibir dayanagı belgesi olmayan soykırım masalının faturasını ödemeye mahkumdur. ermeniler dünyayı soykırım yapıldı diye ayaga kaldırırken bizler tv nin karşısında acaba yapıldımı yapılmadımı diye düşünüyoruz. tarih bilinci olmayan , gerek tarihini bilmeyen bir millet ne yapsınkı…..
EMEL
20 Aralık 2008, Cumartesi
Hepiniz duyarlılığınız için çok teşekkür ediyorum. Bu konu ile ilgili tüm yazılarda bugün yorum patlaması yaşandı.
Eftal GEZER
20 Aralık 2008, Cumartesi
bir takim kendini bilmez sozde devletin dostu, yapmis oldugu ermelilerden ozur kampanyasini kiniyor tum destekcilerine de neden olacaklari sonuclari bilemeyecek kadar dar kafali goruyorum
ALI YILMAZ
20 Aralık 2008, Cumartesi
bacası yanmayan yerin dumani cikmaz demekki fitili biryerden ateşlediler özurdileyen aydin diye ğecinenler ğitsin ermenistanda yaşasinlar butur duşunur aydin lara ihtiyacimiz yok bizim ğercek aydinlarimiz bize yeterde artar
musa aydın
21 Aralık 2008, Pazar
Türk tarihinin hiç bir döneminde hiç bir etnik unsura karşı soykırım yapılmamıştır.Bunu bütün dünya biliyor ermenisi,yahudisi,arabı,rumu,…vs.Osmanlı ülkesinde rahat yaşamış ama besle kargayı oysun gözünü misali…Vatan savunması nezaman soykırım olmuş,bugünde olsa gene TÜRK MİLLETİ olarak gereken yapılacaktır.Tarihimize ve vatanımıza sahip çıkalım,TÜRK GENÇLİĞİ ÜLKEN İÇİNDE GAFLET VE İHANET İÇİNDE OLANLARI GÖR…VE TEPKİ GÖSTERRR
NİLGÜN
21 Aralık 2008, Pazar
Asıl soykırımı onlar yaptılar kars erzurum ve doğu illerinde dedemin annesini ve altı çocuğunu katlettiler ve daha binlercesini. Tarihini blmeyen yazarlar biz türkler adına özür dileyemezler onlar bizlerden özür dilesinler tarihini ve geçmişlerini bilmeden konuştukları için
Songül Oğuz
21 Aralık 2008, Pazar
ermenilerden özür dileyen resmen vatan hainidir.bu vatanı kimseye böldürmeyiz.bir türk için vatan,hürriyet = canı demektir.Vatanımızla ve özgürlüğümüzle oynayarak tarihte olmayan o soykırımı şimdi zorla bize yaptırmakmı istiyorsunuz
YAŞAR
21 Aralık 2008, Pazar
Biz ki dünyanın saygı duydugu ve bir zamanlar önün de eğildiği bir ırkın evlatlarıyız. Bizim atalarımız kendi topraklarında yaşayan bütün azınlıklara kendi halkından daha koç özveri ile yaklaşmıştır, onların din,dil ve ırk larına saygı ile yaklaşmıştır. Nekadar yazıktırki kendini TÜRK zannedip vatandaşlarına ihanet etmemiştir.
Bugün halkına ve devletine karşı imza atan bu sözde aydınlar ( karanlık kafalı insanlar ) bilmeleri gerekir ki bize bizim kabul etmediğimiz hiç bir şeyi kabul ettiremezler, ama bizler bir gün gelir bunları VATANA İHANETTEN yargılar onlara destek verenlerin özleri önünde zecalandırırız, sözde aydınlar eğer bizden utanıyorsanız gidin armenistanda yaşayın bizler sizin gibi insanların aramızda olmasından utanç duyuyoruz , yazıklar olsun bu devletin sezlere verdiği emeklere ,bir TÜRK olarak utanıyorum sizden asıl sizlerin soylarını araştırmak gerekir.
LEVENT
21 Aralık 2008, Pazar
şu anda güngör mengünün programını izliyorum ,defalarca davete rağmen,hiçbiri programa katılıp kendilerini ve görüşlerini savunamıyorlar,aslında karanlık olan bu “aydınlar” belli ki ab yada abd yardakçısı ve orlardan ödül adı altında verilecek bir ödülcük peşindeler.ayrıca bazıları da baktılar ki bu gruba “aydın “deniyor sırf bu yaftaya sahip olmak için bu belgeye okumadan imza koymuşlar örnek(yavuz bingöl 19 aralık 2008 cuma günü ceviz kabuğu adlı program)
ergün aydın
21 Aralık 2008, Pazar
Savas cepede ordular arasinda gogus goguse olur.Ermenilerin yaptigi gibi serefsizce magsum insanlari magsum yavrulari magsum anneleri katlettigibidegil.Onlarin karabagda yaptiklarini unutmadik.bunlarin mutlaka ocunu alacagiz.buda size kapak olacak
Mahmut Bal
21 Aralık 2008, Pazar
bu imza kampanyası bence türkiyenin dış ilişkilerini bozmak için kasti hazırlanmıs bir olay.abd soykırımı kabul edecek kendi vatandaslarınız bile kabul ediyor diyerek,ermeni devleti ile pamuk ipliğine baglı olan ilişkilerimiz iyice gerilecek su kriz ortamında yapılacak en son hareket olmalıydı.ya da birileri bize krizi unutturacak suni gundemler yaratmaya calısıyor?sözde ermeni soykırımı yanısıra artık sözde türk aydınları da diyeceğiz demek ki.ermeni soykırımı yokturçsavas ortamında yasanmıs karsılıklı ölümler vardır.ermeniler tecir edilmiştir katledilmemiştir.katliam nedir görmek istiyorsanız erzurumda yapılanlara bakın ya da yahudilere yapılanlar ya da kızılderililere yapılanlara…boş atıp dolu tutmak olmuş adetimiz!
eylül
21 Aralık 2008, Pazar
ben burda sözüm ona kelimesini bile kullanmak istemiyorum çünkü bunu yapan onlar ve yandaşları bizim aydın diye nitelendirdiğimiz at bakışlı insanlarda onlara çanak tutuyor maşaları oluyolar bizim ölen insanların hesabını kim verecek kimden soracağız bu hesabı bu kumpasa gelmeyelim kim verecek bu hesabı ilgililere soruyurum
müslüm köçer
21 Aralık 2008, Pazar
aynı zamanda ali cengiz oynuyolar bizim inancımızda diğil katliyap yapmak savaşta olsak dahi masum insana zarar vermek yoktur biz müslümanız başka dinlerle karıştırmasınlar bizi biz onlar gibi diğiliz şu an birçok millete mensub olan insan yaşıyosa (TÜRKİYE CUMHURİYETİNDE) bilsinlerki( biz yaratılanı severiz yaratandan dolayı) bilsinlerki biz gereksiz yere bir çiçek bile koparmayız ama onlar noel diye ağaçları katlediyo işte aramızdaki fark burda inanç onlar katekulliye getirip kendi yaptıklarını bize maletmeye çalışıyolar boks maçı gibi ilk yumruğu atan daima 1-0 öndedir hesabı ama biz sağ duyulu olmaya çalışacağız ve bu oyunlara gelmicez tarihini bilenler varsa bunuda bilsinlerki türk milletiinin geçmişi nuh peygambere kadar dayanmaktadır biz hep vardık olmayanlardan önce yinede olacağız dünya arenasında sonsuza dek ilahi taktir taki bitti diyene kadar
müslüm köçer
21 Aralık 2008, Pazar
Diyolarki sözüm ona aloyını kabuk etmemek türklüğe yakışmazmış biz katil bi devletmiyizki. Hep katlettikmi insanlarıki kabul etmemek türklüğe yakışmaz diyolar ?
müslüm köçer
21 Aralık 2008, Pazar
Sözde Ermeni Soykırım iddiası için imza kampanyası başlatan sözde aydın geçinen kişiler. Bir kere sizin aydın olmadığınız ortada. Bir sürü tarihi gerçeği bir tarafa atarak eğer böyle bir kampanyaya kalkışıyorsanız benim aklıma başka şeyler geliyor. Sizler bilginin değil paranın aydınlattığı kişilersiniz. Şimdi söyleyin bakalım bu iş için elinize ne kadar para geçti nelerin sahibi oldunuz. Dikkat edin ey insanlar önümüzdeki günlerin zenginleri bunlar (şerefsizler) olacak…
Haluk Y. Ç
21 Aralık 2008, Pazar
Bence o sözde aydınlar da soykırım olmadığını bizler kadar belki de daha fazlasını biliyorlar, ama bunların amacı vicdanlarının sesini dinlemek değil,vicdansızlıklarını gün yüzüne çıkartmaktır.Sözde aydınlar.
Servet İnce
21 Aralık 2008, Pazar
sözde ermeni soykırımına imza atan kendini aydın zaneden karanlıklar ermeni köpeklerden ne kadar para aldıklarını acıklasınlar bunlar ödül alan yazarın peşinden gidiyorlar TÜRK geçliği sizlerden hesap soracaktır ölen küçük TÜRKşehitleri sizin kadar kaleş korkak hayin deyilerdi YA SEV YA TERKET NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
fehmi başşekerçiler
21 Aralık 2008, Pazar
aziz şehitlerimiz özürdileriz sızlere layık olamaıyourz imza ile kendımız avutuyoruz.
çağlar kayhan
21 Aralık 2008, Pazar
aziz sehitlerimiz özurdılerız sızlere layık bır tuk vatandası olmıyoruzkendimizi imza ile uyutuyoruz
bastakıler damarımaza basmayınız gerekırse bır ogundaha doğar
çağlar kayhan
21 Aralık 2008, Pazar
aziz sehitlerimiz özurdılerız sızlere layık bır türk vatandası olmıyoruz kendimizi imza ile uyutuyoruz
bastakıler damarımaza basmayınız gerekırse bır ogundaha doğar
çağlar kayhan
21 Aralık 2008, Pazar
Sanırım bu krızde karlı çıkmak için bu yola başvurdular.Kazançları insanların vicdanında yok olmak olacak.Bu ülkenin insanı yapılanları asla unutmaz. Yani gerçek TÜRK halkı ise.
Fatma
21 Aralık 2008, Pazar
Ermeni soykırımı emperyalist bir yalandır.ABD ve AB emperyalistleri lozanı delip serv’i dayatmaya çalışıyorlar. Tabii içerdeki bir sürü satılmışlarla beraber. UYAN TÜRKİYE UYANNNNNNN !…
kerim erdem
22 Aralık 2008, Pazartesi
bugüne kadar duydugum en saçma iddia ama deli bir taş atmış 10 akıllı çıkartamamış.tarihimizin hiçbir sayfasında yoktu çanakkalede,kurtuluş savaşımızda düşman askerlerine kim yardım etti onlara tedavi uyguladı BİZ TÜRK MİLLETİ OLARAK NE ESİRLERİMİZE NEDE YARALI DÜŞMAN ASKERLERİNİ ÖLDÜRMEDİK….hep bizlerin canları yandı BU VATANI BÖLTÜRTMEYİZ KİM OLURSANIZ OLUN
kevser akarsu
22 Aralık 2008, Pazartesi
Öncelikle “soykırım” yazarken “s” harfini kiçük yazdığınız için teşekkür ediyorum Kerim ERDEM. Çünkü Türkçede özel isin,mlerin baş harfi büyük yazılır. Çanakkale Zaferi, Türkiye, Mustafa Kemal ATATÜRK gibi… Olmayan bir şey soyuttur, doğal olarak özel isim değildir. Cennet, cehennem, rüya gibi…
Sevr’ı bize kimse dayatamaz. Çünkü Sevr imzalandığında Osmanlı Mebusan Meclisi dağıtıldığı için onaylanamadı. Onaylanmış olsa bile dayatamazlar, çünkü onu “Osmanlı” imzaladı, “Türkiye” değil. Rus Çarlığı yıkılıp Sovyet Rusya kurulduğu zaman da çarlığın imzaladığı antlaşmalar geçersiz olmuştu.
Eftal GEZER
22 Aralık 2008, Pazartesi
TÜRK MİLLETİNİN KİMSEYE VERECEK ÖZRÜ YOKTUR.
ELANUR LÜY
22 Aralık 2008, Pazartesi
olmayan bir olayı varmış gibi göstermek o insanların acizligidir buözür dileme kampanyasında özür dileyenleri şiddetle kınıyorum
mehmet evcimen
22 Aralık 2008, Pazartesi
imza atnların listesini inceleyin lütfen kaç tarihci var.hasan cemal de imza atmış adam haklı lütfen ona hak verin çünkü o teçhir zamanında damat feritle birlikte bu zulmü yaptıranlrın arasında cemal paşa .aynı zamanda öldürttüğü arapların anıtı var cemal paşanın onlardanda özür dilesin. benim dedem temiz.hasan cemalin vicdanı sızlıyor sanırım.bak bu gün o deesinin yaptıklarının utancını duyuyr ki imza atıyor.yarın bu hainlerin torunları da bunların utancını duyacak ama geç olacak.çok geç.1923 lozan anlaşması nedir bir anlatsınlar .erivandaki türkler ne oldu anlatsınlar .biz arşivlerimizi açmayı kabul ediyoruz.alnımız ak onlar niye açmıyor anlatsınlar.hasan cemalin dedesinin yaptıklarını kafatascılığı,soykırımcılığı bu utanç abidesini bizim çocuklarımızın geleceği olamaz.onlar çocuklarımızı n geleceğini ipotek altına alıyorlar,onlar kendi kafatascılıklarını emperyalist güçlerle bir olup türk ulusuna yüklüyorlar.yazıklar olsun sizlere ne özrü sizindemi dedeleriniz soykırımcı ki özür diliyorsunuz.yazıklar olsun.eğer bu bildiride kürt kardeşlerimizin de imzası var ise çok acırım çükü o dönem o bölgelerde yaşayan ermeniler en çok kürt kardeşlerimize soy kırım yapmıştır.o tarihlerdeki van ın resmini bir görün taş üstünde taş bırakmamışlar.maraşta diyarbakırda katliamlar yapmışlardır.üstelik bu hainler osmanlı tebası oldukları halde ruslarla ,ingilizlerle,antepte fransızlarla işbirliği yapıpbizi arkadan vurmuşlardır.bu gün pkk terör örgütünün yarısı ermendir..hala aynı düşmanlıkla saldırılarına devam ediyorlar.siz sözüm ona aydınlar,siz kan emiciler.siz vatan hainleri siz tarihi saptırıp ezber bozduranlar. siz diyaspora uşakları siz asla ve asla türk olamazsınız.siz ki bu milletin değil ermenilerin geleceğini düşünüyorsunuz.siz bu vatana ihanet ediyorsunuz.atam seni binlerce minnetle anıyorum.sana çok şey borçluyum şu an ağlıyorum.atamne olur bir kerecik uyanda gör gafleti delaleti ve ihaneti.sözüm ona türk aydınları………..
nursen
22 Aralık 2008, Pazartesi
bu soykırımın olduguna ınanaların hepsının Türk soyundan olduklarından şüphe ediyorum…Bu Vatanı seven,sahip cıkan,değerlerını koruyan insanların da duyarlı olmalarını bekliyorum… tepki lütfen tepki….
onursal sungur
22 Aralık 2008, Pazartesi
1915 yılında yapıldıgı söylenen ermeni soykarımı tamamen yalandır.Ermenilerin azerbeycan ve daglık karabagda yaptığı
soykırımı kim izah edecek.Bu soykırımın ağababasıdır.
can yelda güzin mefküre
can48
22 Aralık 2008, Pazartesi
Tarihine bilmeyen araştırma gereği bile duymayan kişilerin boş sözleri bunlar. Özür dilenecek birşey yoook gaza gelmeyelim vatanımızı böldürmeyelim
ESMA ÖZGEN
23 Aralık 2008, Salı
ermenilere katliam yapmadık özür dilemiyoruz
ceren
23 Aralık 2008, Salı
bu özürdileyenler yabancılardan ne gibi bi ödül bekliyorlar tamamem menfahatleri doğrultusunda hareket ediyorlar böylebi soy kırım olmadığını bildikleri halde yanlış konuşuyorlar aldıkları veya alacakları ödül nedir bildirirlerse seviniriz birilerine nobel verildi bunlar ne ile ödüllendirilecekler, çok yazık ben bunlardan utanıyorum (karanlık kafalı aydınlar )
aliriza kuş
23 Aralık 2008, Salı
Elleri bir ağaca arkadan bağlanan hamile bir kadının başına dikilmiş olan
iki Ermeni yazı tura atıyordu. Bu kanlı kumarı yaklaşık 100 yıl önce
Anadolu toprağında Kars’ta Ağrı’da Van’da Erzurum’da da ataları oynamıştı.
Onlardan duymuşlardı.
Karnı burnunda çaresiz bir Azeri kadının doğumu oldukça yakın
görünüyordu. Çaresiz kadın bir hazan yaprağı gibi titriyordu. Elbiseleri
yırtık, ayakları çıplaktı… Ermenilerin uzun boylu olanı elindeki AK-47
model Rus yapımı otomatik tüfeğinin namlusuna monte edilen seyyar
kasaturayı çıkartırken, diğeri elindeki demir parayı havaya attı:
-Akçik, manç?.. (Kız mı, oğlan mı?)
-Akçik… (Kız)
Bu cevap üzerine ‘oğlan’ diyerek bahse giren Ermeni, elindeki kasatura ile
hamile kadının karnını bir hamlede yarıp çocuğu çıkarttı. Kan bürülü
gözleri bebeğin kasıklarına kilitlendi.
-Tun şahetsar, ınger… (Sen kazandın, yoldaş)
-Yes şahetsapayts ays bubrikı inç bes bidigişdana… (Ben kazandım ama bu
bebek nasıl beslenecek?)
-Mayrigı bedge gişdatsine. (Annesi besleyecek elbette)
Bunun üzerine daha kısa boylu olan Ermeni, bir hamlede kasaturaya
geçirdiği bebeği annesinin göğsüne yapıştırdı:
-Mayrig yerahayin zizdur. (Çocuğa meme ver)
Aynı dakikalarda Hocalı’nın başka bir semtinde tek kale futbol maçı
hazırlığı vardı. İki kesik Azeri kadın başını kale direği yapmışlar, top
arayışına girmişlerdi. Başı tıraşlı bir çocuk bulup getirdiklerinde ise
Ermeni çeteci sevinçle bağırdı:
-Asixn ma/, çimi yev bızdıge, aveg gındırnadabidi. Gıdıresek… (Bu hem
saçsız hem de küçük, iyi yuvarlanır. Kopartın…)
Aynı anda çocuğun gövdesi bir tarafa, başı da orta yere
düşmüştü…Ermeniler zafer naraları atarak, kanlı postalları ile kesik
çocuk başına vurarak kanlı bir kaleye gol atmaya çalışıyordu.
Bu iki olay Hocalı’da bundan çok değil yalnızca 14 yıl önce yaşandı. Her
iki olay da ermeni çetecilerin katliamlarına bizzat şahit olan görgü
tanıklarının anlatımlarıdır. Ne yazık ki 26 Şubat 1992 günü binlerce Azeri
türlü yöntemlerle vahşice katledilmiştir.
volkan kadıoğlu.eskişehir
24 Aralık 2008, Çarşamba
. lütfen okuyun okutun bunlar gerçek
İNSAN DEMEYE DİLİMİZİN VARAMADIĞI İNSANLIK DIŞI CANİLERİN YAPTIĞI KATLİAMIN ARDINDAN SÖYLENENLER VE YAŞANMIŞ OLAYLARDAN BAZILARI
VAHŞETİ YAŞAYAN VE SONRA BEYRUT’A YERLEŞEN ERMENİ GAZETECİ DAUD KHEYRİYAN, For the Sake of Cross (HAÇ’IN HATIRI İÇİN) isimli kitabında şu satırları aktarmaktadır;
“ …Gaflan denen ve ölülerin yakılmasıyla görevli Ermeni grup, Hocalı’nın 1 kilometre batısında bir yere 2 Mart günü 100 Azeri ölüsünü getirip yığdı. Son kamyonda 10 yaşında bir kız çocuğu gördüm. Başından ve elinden yaralıydı. Yüzü morarmıştı. Soğuğa, açlığa ve yaralarına rağmen hálá yaşıyordu. Çok az nefes alabiliyordu. Gözlerini ölüm korkusu sarmıştı. O sırada Tigranyan isimli bir asker onu tuttuğu gibi öteki cesetlerin üstüne fırlattı. Sonra tüm cesetleri yaktılar. Bana sanki yanmakta olan ölü bedenler arasından bir çığlık işittim gibi geldi. Yapabileceğim bir şey yoktu. Ben Şuşa’ya döndüm. Onlar Haç’ın hatırı için savaşa devam ettiler.”
volkan kadıoğlu.eskişehir
24 Aralık 2008, Çarşamba
haçlı seferleriyle bize karşı birlik olmaya çalışıp olamayan çanakkalede hüsrana uğrayan kurtuluş savaşında darmadagan olan düşmanlar daha birinci dünya savaşından kışkırtıkları ve bir gönül borçlarının olduğunu düşündükleri ermenilerin ermeni soykırımını tanımaları kadar doğalı yok, asıl beni üzen ülkemdeki aydınların vardır diye imza toplaması çok acı çok…
ertan
24 Aralık 2008, Çarşamba
ermenilerden özür dileyenler yarında (pkk) danda mı? özürdileyecekler abd kızılderilileri katleti fransa cezairde yunanistan ve bulgaristandaki türkleri yugoslavyada arnavutları katlettiler peki bunlardan kim özür dileyecek ermenilerden özürdileyenler ermenilere arşivlerini acmalarını gerceklerin ortaya cıkmasını neden istemiyorlar tarih boyunca yüzde 10 nu vatanına ihanet etmiştir bugun değişen şeyse bu yüzde 10 nun birazdaha artması saygılrımla
bülent elgin
24 Aralık 2008, Çarşamba
Çoğu arkadaşımız soykırım iddialarının saçmalığını savunarak yorum yapmış.saçma olan dünya üzerinde var olan 2 milyon ermeninin iddiasımıdır,yoksa ülkemizde yaşayana 70 milyon türk’ün suskunluğumudur.onlar brokraside,medyada ve diplomatik ilişkilerinde bu konuyu sürekli gündemde tutup dünya devletlerini arkalarına almaya çalışırken, bizler sanal ortamda sesimizi duyurmaya çalışmaktan başka birşey yapmıyoruz.ben erzurum çocuğuyum ve bu topraklarda onlarca toplu mezar bulundu geçmiş yıllarda,yapılan araştırmalar bizim milleimizin(yaşlı,çocuk ve kadın. çünkü onların gücü yalnızca savunmasız insanlara yeter) soykırıma uğradığını kanıtlıyor.bu toplu mezarlar bölgedeki çeşitli illerde mevcut.hal böyle iken birtane devlet büyüğü çıkıp meydan okuyamıyorsa,bu ciğeri beş para etmez insanlara haddini bildiremiyorsa.işte saçmalığın danisgası budur.
Ahmet çelik
25 Aralık 2008, Perşembe
özür kampanyası listesinde ismi geçen aydın olarak tanımlanan kişilerin bu kadar küçük beyinli kişiler olduğunu bilmezdim.tarihini bilmeyen bir insanlar atılan yalanlara inanacak kadar aciz insanlardır.ermeni soykırımı diye birşey yoktur,bu bizim üzerimize atılmış büyük bir iftiradır. YÜCE TÜRK MİLLETİ dünyadaki en asil millettir.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!
neslihan
26 Aralık 2008, Cuma
ERMENİLERDEN ÖZÜR DİLEYENLERİ KINIYORUM ÇÜNKÜ ÖZÜR DİLEMESİ GEREKENLER BİZLER DEĞİLİZ ONLAR BEN 15 YASINDAYIM AMA NE CAHIL INSANLAR BENDEN BUYUK USTELIK OKUMUS İNSANLAR OZURDILEMISLER YHA LUTFEN SİZLERE SESLENIYORUM TARIHINIZI BIRDAHA OKUYUN BILMEMEK DEĞİL ÖĞRENMEMEK AYIP GEREKIRSE TARIH DERSİ ALIN
SEVİM
27 Aralık 2008, Cumartesi
ermenileri biz katletmedik onlar bizi katletti biz özür bekliyoruz
osman miroglu
28 Aralık 2008, Pazar
özür dilemiyoruz…..sözüm,sözde o aydın insanlara, UCUZA SATILMAYIN…
Emrah BİNİCİ
28 Aralık 2008, Pazar
Lan Bu Ermenilerden Özür Dileyenler Türkiye Topragında Türküm Die Gezerle Sonra Yok Efendim Özür Diliyormus…
http://www.özürdilemiyoruz.com
Tayfun
29 Aralık 2008, Pazartesi
Slm ark. hepinizin yorumlarınıza baktım hepiniz yerden göye kadar haklısınız ark. yoldaşlar bu vatan bizlere emanet edildi uyanalım lütfen bunlara bu konuyu dar edelim soykurım yaptılar diyenler kendileri için ne yaptılarki bizleri süçlüyolar kimler lan onlar kim onlar özür dilenecek bi konu varsa onlar dileyecekler bizden özür cıkmayacaktır özürdileyenleride burda kınıyorum BU VATAN SAHİPSİZ KALMAYACAKTIR ” HERŞEY VAATN İÇİN” vatanımızı bu hainlere bırakmayacazzz onların burda yeri yok terk edin bu vatanıı terk edinnnn……..
GÜVEN TİLGEN
29 Aralık 2008, Pazartesi
Bir ERZURUM’lu olarak ermenilerden özür dileyenlerin TÜRK olduğuna inanmıyorum, özür dilemesi gereken birileri varsa onlarda ülkemizde ve dışarda yaşayan ermenilerdir…….
YAVUZ DEMİR
31 Aralık 2008, Çarşamba
ULAN TURK DEVLETINDEN MAASI ALIPTA KAHRAMAN ULKEMDE SEREFZILIK YAPANLAR SIZLERE SESLENIYOM LAN AGDILER *************GUVENIYOSANIZ ERMENISTANA GIDERSINIZ ORDA NE ************ VARSA YERSINIZ TABIKI SIZDE BU GURUR VE KAREKTER VARSA SIZIN YAPTINIZ KOPEKLIK SIZ BIZIM KARAMAN ULKEMIZIN YABANCI *********** .((((BEN ******* İLE SIZIN GIBI KANSIZLARI ESDEGER TUTUGUM ICIN ALLAHIN YARADDIGI GUZEL KÖPEKLERDEN OZURDILIYORUM SIZIN GIBI ALCAKLADAN VE ALCAKLARI DESTEKLEYENLERDEN DEYIL ……..
cetin
1 Ocak 2009, Perşembe
aslında bütün suç bizde devletimiz bunlara nasıl izin veriyor anlamıyorum
özge
3 Ocak 2009, Cumartesi
ben ermeni soykırımı icin ermenilerden ozur dilıyorum..
bu hatamızı kabul etmelıyıiz . okuyanlar ne dıyecegınız umrumda değil…
akif kazak
5 Ocak 2009, Pazartesi
Ermeni soykırımı yoktur, bizim bir hatamız yoktur. Ermeniler Tehcir Kanunu gereğince tehcir edilmişlerdir. Çeteciler hapse atılmıştır. Hiçbir soykırım yokken, var olduğunu öne sürmektedirler.
Âkif KAZAK, sen asıl soykırıma bak, Gazze’de olanlara… Televizyondaki ağlayan çocuk fotoğrafını görmedin sanırım? Ben canlı yayın görüntülerini izledim.
Eftal GEZER
5 Ocak 2009, Pazartesi
Eger ozur dılemesı gereken bırılerı varsa onlar da ermenilerdir.Onlardan ozur dıleyen bırı turk deıldır.ermenı soykırımını kabul edersek olen ınsanlarının malını aldıgımızı ıdda ederek bızden para ıstıyıcekler.sonra onların kaldıkları toprakları sonra…..
Mahmut ALBAYRAK
5 Ocak 2009, Pazartesi
biz ermenileri katletmedik. Onlar bizi katletti asıl çunku istesek onları ermeniler gibi degisik yerlere sürersik. Bunu kabul edenler vatan hainidir ve serefsizdir
var say
6 Ocak 2009, Salı
ermeniler bizden ozür dilesin ermenilererin yapmiş oldugu katliama türklerin katliamı dediler ama israil gazzelilere katliam yapıyor bizden başka israilin katliamınını tartışan konuşan devlet yok neden böyle müslümanlar eziyet görüyor.hristiyanlar görse dünya çalkalanır.
hakan
7 Ocak 2009, Çarşamba
ben bu ozür kampanyasını ve bu kampanyaya katılan herkezi kınıyorum bizim insanlarımızı katledenlerden asla ve asla özür dilemem ve elimden geldigince diletmemeye özen gösteririm bu yüzden bazı internet sitelerinde bende imza kampanyası başlattım sizlerinde katılmasını isterim………… LÜTFEN VATANIMIZA SAHİP ÇIKALIM VATANINI SEVEN TÜRK COCUKLARI
MUAHMMET KESAL
muhammet
11 Ocak 2009, Pazar
Bu kampanyaya katılanları niye kınıyorsun? Bu kampanya, Türklerin Ermenilere soykırım yaptığı iddialarının gerçek olmadığını belirtmek için yapılmıştır. Kampanya sayfasını dikkatli incelemeden yorum yapmayın.
Eftal GEZER
11 Ocak 2009, Pazar
bu ne ya tutturmuşlar bi ermeni soykırmı bız neyin ne olduğunu biliyoruz. soykırım yapanın kimler olduğunuda gayet iyi biliyoruz. yazıklar olsun ki bunu kabul edip hala Türk’üm diye ortada gezinenlere…lutfen birz duyarlı olalaım ve vatanımıza milletimize sahip çıkalım . bu topraklar hiç kolay kazanılmadı ve hiçte kolay kaybedilmeyecek.
kübra atalık
9 Şubat 2009, Pazartesi
Bu Soykarim bahanesi ile ötup tutan Ermeniler, Turkiye yi köseye itip topraklarini alip sonrada o bolgede olan herkesğ jrlsğenpb öldürüp yeni bir devlet ortaya cikarmak istiyor gibi bir halleri var. Bunlarin arkasindada tabiki avrupa ve america olmali.herzam ayni politicayi uygulamiyorlarmi.. bu isin altinda bir energi kaynagi daha yatiyor olmasinmi… valla ha Zor..
alibasir
18 Mart 2009, Çarşamba